Følgende skal med i jeres ansøgning, hvis I søger om kontor- eller mødeplads i fondens hus:
– En præsentation af jer selv, jeres forening/organisation, medlemskreds o.lign.
– En detaljeret beskrivelse af det konkrete arbejde/projekt I planlægger at gennemføre, i den tid hvor I ønsker at benytte fondens lokaler.
– En angivelse af hvor lang en periode I ønsker at kunne gøre brug af lokalerne
– En angivelse af hvor mange mennesker I forventer vil benytte lokalet, og ca. indenfor hvilket tidsrum.
– Det skal fremgå hvorfor den pågældende ansøgning er relevant for Plums Fond, og hvem aktiviteten gavner.
Derudover skal vi bruge et navn og et CPR-nummer på den ansvarlige person, samt naturligvis adresse og telefonnummer.
Bemærk, at tildeling af lokaleplads altid vil være tidsbegrænset. Typisk vil der være tale om et halvt til et helt år ad gangen. Der afregnes for forbrug (elektricitet), men der opkræves ikke husleje.
Bestyrelsen mødes ca 2 gange om året. For supplerende oplysninger, eksempelvis om næste ansøgningsfrist, kontakt venligst sekretariatet.
Plums Fond for Fred, Økologi og Bæredygtighed
Dronningensgade 14
1420 Kbh K
+45 32 95 44 17
plumsfond@plumsfond.dk